Vragen en klachten
Vragen en klachten
Met vragen en klachten kun je altijd (telefonisch, via e-mail of in de praktijk) bij ons terecht. Wij staan altijd open voor een goed gesprek en eventuele feedback.
Klachtenregeling
Wij horen het uiteraard graag wanneer je tevreden bent. Echter is het helaas ook mogelijk dat de behandeling of de communicatie met de therapeut, niet helemaal naar wens is verlopen. Indien dit het geval is, horen wij dit graag van je. Allereerst willen wij vragen om het gesprek met de desbetreffende therapeut of de praktijkhouder aan te gaan. Zo kunnen we samen kijken naar een oplossing. In de meeste gevallen leidt een goed gesprek tot een passende uitkomst.
Geschillencommissie:
VIT Fysiotherapie is aangesloten bij het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Door hen en onze kwaliteitsstandaarden te hanteren streven wij ernaar een zo goed mogelijke behandeling te bieden. Mocht je klachten en/of bezwaren hebben naar ons en levert een gesprek of bemiddeling met een onafhankelijke klachtenfunctionaris niet voldoende resultaat op, dan kun je een klacht of bezwaar indienen bij Geschillencommissie Fysiotherapie.